Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa w Masanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Masanowie.

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: 2024-01-15.

Status pod względem zgodności

Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Metoda przygotowania oświadczenia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z osobą lub odpowiedzialną komórką organizacyjną: Renata Suchorzewska, sp-masanow@wp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 62 739 00 13. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Masanowie
  • Adres: Szkoła Podstawowa w Masanowie
  • ul. Lipowa 40
  • Masanów
  • 63-405 Sieroszewice
  • E-mail: spmasanow@sieroszewice.pl
  • Telefon: 62 7390013

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:

https://www.rpo.gov.pl/

Dane teleadresowe podmiotu publicznego:

63-405 Sieroszewice Masanów, ul. Lipowa 40
Tel.: +48627390113
E-mail:
Strona internetowa: http://www.spmasanow.szkolna.net

Dostępność architektoniczna

Główny Budynek szkoły posiada dwa wejścia w tym jedno wejście główne.

 
  • wejście wyposażone jest w standardowe drzwi, nieoznakowane, zautomatyzowane, oświetlone
  • budynek nie jest oznakowany za pomocą piktogramów 
  • nawierzchnia przed wejściem jest utwardzona, wycieraczki znajdują się na jednym poziomie z chodnikiem
  • budynek składa się z parteru i jednego piętra 
  • do wejścia głównego na parterze prowadza dwustopniowe schody, brak podjazdu, platformy i podnośnika dla osób niepełnosprawnych 
  • na piętro prowadzą schody, schody są proste i posiadają taki sam kształt i wysokość, nie ma wyróżnienia początku i końca biegów schodów, schody wyposażone są w poręcze  ( brak oznaczenia pięter na poręczach w alfabecie Braill'a), brak oznaczeń fakturowych przed schodami 
  • budynek nie posiada windy umożliwiającej wjazd na wszystkie poziomy 
  • wielkość, wyposażenia i aranżacja większości pomieszczeń nie uniemożliwia poruszania się osobom na wózkach inwalidzkich 
  • pomieszczenia nie pozwalają na regulowanie natężenia światła, 
  • budynek nie posiada toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych 
  • w budynku brakuje tablic informacyjnych z możliwością dotykową i pismem Braill'a
  • sekretariat zlokalizowany jest na piętrze z obniżoną ladą
  • przy budynku znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe, brak wydzielonych miejsc dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi 
  • na teren budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem 
  • w budynku nie ma pętli indukcyjnych 
  • w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braill'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących 
  • w budynku nie ma obszarów kontroli 
  • budynek nie posiada świetlnego i dźwiękowego systemu alarmowego 
  • w budynku oznakowano drogi ewakuacji ( brak w systemie Braill'a i piktogramów 

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.